GIPA-ს პროექტის ფარგლებში მიღწეული შესაძლებლობები
28 ნოემბერს თბილისში GIPA-ს პროექტის “მულტიმედია უნარები, მულტიკულტურულ რეგიონებში” დაჯილდოება გაიმართა ,სადაც ორ მარნეულელს ჯიპაში უფასო სწავლების შესაძლებლობა მიეცა.
ერთი წლის განმავლობაში სამცხე-ჯავახეთის და ქვემო ქართლის რამდენიმე სოფელში დაინტერესებულ მოსწავლეებს შეეძლოთ დასწრებოდნენ ჯიპას მიერ განხორციელებულ სასწავლო ტრენინგებს, რომლის ფარგლებშიდაც მულტიმედია ჟურნალისტიკას სწავლობდნენ.
მოსწავლეებს ფილმების მომზადება დოკუმენტურ სტილში დაევალათ. პროექტის შემაჯამებელ შეხვედრაზე წარმოადიგეს და გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ. ჯიპაში უფსო სწავლის შესაძლებლობა 4 მოსწავლეს მიეცა, აქედან ორი მარნეულიდანაა.
მარნეულის რაიონის სოფელ ხანჯიგაზლოდანაა ნამიგ აბდულაევი, რომელმაც პროექტის დასკვნით ღონისძიებაზე ფილმი სახელწოდებით „ჩემი სოფელი“ წარმოადგინა. ნამიგი ახლა 17 წლისაა ძალიან უხარია, რომ შსაძლებლობა აქვს სკოლის დასრულების შემდეგ ჯიპაში უფასოდ გააგრძელოს სწავლა.
მარნეულის რაიონის სოფელ ქვემო სარალიდანაა მეთერთმეტე კლასის მოსწავლე სემა გასანოვა, რომლსაც ფილმი „ჩემი ქართულის მასწავლებელი“ ჰქონდა წარმოდგენილი. მისთვის სიურპრიზი მოულოდნელი იყო.
მარნეულის გარდა ორი მოსწავლეს სამცხე ჯავახეთიდანაა, რომლებისთვისაც ჯიპაში სწავლა უფასო იქნება.
GIPA-ს ჟურნალისტიკისა და მედია მენეჯმენტის სკოლის დეკანმა , ნინა ივანიშვილმა პროექტი მნიშვნელოვნად შეაფასა
პროექის დასკვნით ღონისძიებაზე ასევე პირველი, მეორე და მესამე ადგილის მფლობელები სხვადასხვა პრიზებით დაჯილდოვდნენ. მარნეულიდან პირველი ადგილი რასულ ასკეროვმა აიღო მას მობილური, შტატივი და მიკროფონი გადაეცა.
GIPA-ს პროექტი “მულტიმედია უნარები, მულტიკულტურულ რეგიონებში” უკვე ერთი წელია ქვემო ქართლსა და სამცხე-ჯავახეთში ხორციელდება, რომელიც სწავლების სამ ეტაპად იყო დაყოფილი.
(GIPA) საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტია , რომელიც 1994 წელს დაარსდაუნივერსიტეტის ოთხი სკოლა გთავაზობთ ბაკალავრიატის და მაგისტრატურის პროგრამებს, ასევე ტრენინგ კურსებს საზოგადოებრივი საქმეების, ადგილობრივი მმართველობის, ჟურნალისტიკის და სამართლის განხრით, ისევე როგორც სადოქტორო პროგრამას სოციალურ მეცნიერებებში.
რადიო „მარნეული“
Vladimer Chkhitunidze874 Posts
0 Comments